گلسا در آرامش

احساس ناامنی، مهمترین دغدغه ای است که در زلزله اخیر تهران بار دیگر رخ نمود و این عدم احساس امنیت ناشی از عدم اعتماد به سازه ساختمان ها و زیرساخت ها، نبود آگاهی از اتفاقات پیش رو، فرسوده بودن بافت ها، ترس از فعال شدن گسل ها و … می باشد.

بخش مهمی از این نگرانی ها با رعایت استانداردهای لازم در سازه ها قابل رفع است اما مشکل اینجاست که این تغییرات در لحظه قابل انجام نیست و علاج آن قبل از وقوع حادثه ممکن است!

همکاران ما در برج های مسکونی گلسا با دقتی وسواس گونه و رعایت اصول و مقررات ذکر شده در آئین نامه ۲۸۰۰ بخش مهمی از این نگرانی را رفع نموده اند.

استفاده از فنداسيون يکپارچه و نواري، دیوار برشی بتن مسلح از تراز همکف تا زیرزمین و به کار گیری بتن مسلح استحکام بی نظیری به فنداسیون ساختمان بخشیده است.

 

همچنین دارا بودن گواهينامه کيفيت جوش بر اساس استانداردAWS-D1.1 و استفاده از 6000 هزارتن آهن و فولاد در سازه برج، قدرت و استحکام سازه فولادی گلسا را تضمین می نماید.

استفاده از دیوارهای سبک لیکا، آسیب های ناشی از تخریب احتمالی سازه را به حداقل رسانیده است.

بخش دیگر نگرانی ها با نگاهي به نقشه گسل هاي تهران مرتفع خواهد شد. خوشبختانه جانمایی اصولی این برج به گونه است که در یک نقطه امن و به دور از گسل های اصلی تهران از امنيت مناسبي برخوردار است.

شما به راحتی و با يک بررسي ميداني ساده مي توانید به ميزان رضايت ساکنین از سکونت در اين برج مسکوني و علی الخصوص احساس امنیت در زلزله اخير تهران پي ببرید.

با توجه به ريسک بالای ساير بازارهاي سرمايه گذاري و مشاهده نشانه هاي گذر از رکود در بخش مسکن، به زودی شاهد افزايش قيمت ها در اين بخش خواهيم بود؛ اگر قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن و یا خرید واحد مسکونی را دارید، هم اکنون بهترين فرصت جهت سرمايه گذاری در يک مجموعه ایمن، زیبا، با آتيه و خوشنام است.

برای مشاهده سایر امکانات این برج می توانید اینجا را کلیک کنید و یا کاتالوگ مجموع را از اینجا دریافت نمائید.

براي اطلاع از شرايط فروش يا ارتباط با کارشناسان مي توانيد اينجا را کليک کنيد